luni, 1 noiembrie 2010

Cine Face Bani Online

Salutare si bine ati venit pe noul meu blog “cine face bani online”

Sunt sigur ca cei care au nimerit pe aceasta pagina au fost atrasi de titlul blogului “cine face bani online” si sunt sigur ca ati fost atrasi deoarece va-ti saturati de titlurile genul: cum sa faci bani online, afaceri online, cati bani poti sa faci online, castigi bani cu google adsens si alte titluri de genul acesta. Am sa ma opresc aicea cu enumerarile ca sa nu am problem cu marele G (google pentru incepatori) pentru ca folosesc de prea multe ori aceleasi cuvinte cheie la inceputul articolului si fac black hat seo.

Ok , am inteles va-ti saturat de astfel de topicuri si va intereseaza si alte aspect ale acestei industrii , da este o industrie deoarece genereaza miliarde de dolari anual, multumita marelui G care a introdus Adsensul. Aici simt ca parerile sunt impartite deoarece metodele de castig online sunt foarte diferite si putem sa discutam zile in sir despre asta, asa ca am sa ma intorc la topic.

Plictisit dupa ce am citit sute de articole despre cum se fac banii online si dupa ce am incercat multe din metodele pe care le predicau marii guru ai internet marketingului , fara sa obtin foarte mult suces, bat campii nu am obtinut nici un suces adica nici un ban. Nu pot sa fiu chiar asa de critic cu acesti guru ai internet marketingului. O parte din vina imi apartine nu eram cel mai muncitor online marketer din industia asta , sunt multi altii care muncesc pe coate , scriu toata ziu, posteaza toata noaptea , viseaza ca posteaza, deja mi se pare pea obositor cand ma gandesc. Nu e nici o distractie in asta, asa ca m-am hotarat sa ma las pagubas , am coborat cu picioarele pe pamant , am devenit mai responsabil , mi-am gasit un job stabil, la care muncesc cam 9-10 ore pe zi, 5 zile jumatate pe saptamana, care sa-mi aduca o suma de bani la sfarsitul lunii si sa-mi plateasca cheltuielile pentru fondul de pensii. E mai realista situatia asta trebuie doar sa fac asta pentru urmatorii 40 de ani, pana ies la pensie si atunci am sa fiu linistit, cred, daca nu ma imbolnavesc pana atuncea, sau daca nu patesc altceva.

Viata e frumoasa!

Satul de atata teorie despre cum se fac banii online, m-am hotarat sa schimmb blogul si topicul.

Interesul meu s-a indreptat spre cei care se afla in spatele masinariilor de facut bani, spre cei care incaseaza la sfarsit de luna cecurile grase de la Google Adsense sau de la programele de afiliere pe care le folosesc . Am sa vii prezint pe acesti rasfatati ai soartii si am sa va prezint metodele pe care le folosesc ei. Ramane la latitudinea voasta sa hotarati daca aveti ceva de invatat de la acesti oameni si daca metodele folosite de ei sunt eficiente sau nu.

Pentru mine totul se rezuma la cate zerouri sunt trecute pe cec la sfarsitul lunii.

Daca sunteti unul dintre acesti rasfatati ai sortie si vreti sa afle si restul lumii de voi e suficient sa ne oferiti dovezi si veti fi asezat la loc de cinste.

Salutare pana la urmatorul topic despre ” cine face bani online”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu